lindadaniel.blogg.se

2013-07-20
17:18:40

Dag 4.2

Fröken bitter här!
Jag har ont i mina fötter, gympaskorna ligger i bilen på schiphols parkeringsplats. Jag är trött på alla galna cyklister, de är värre än taxichaufförerna, då kan ni ju tänka er! Trött på marijanalukterna som man konstant känner. Det finns inte några allmänna bänkar och de två vi faktiskt hittade var privata (?!). Nu ska vi vila oss lite på rummet innan vi ska käka middag, sen klockan 21 så ska vi på en cocktailcruise på kanalerna i två timmar, DET ser jag fram emot :)
Daniel hälsar oxå! :)
//Linda


Kommentar:
#1: Ann-christin

Håller med dig om dom där cyklisterna man vill inte köra bil i Amsterdam,sätt föterna i kallvatten då brukar dom bli bra Ha det så bra

2013-07-20 @ 18:30:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: