lindadaniel.blogg.se

2013-07-25
22:13:29

Dag 9.2

Idag vart det en riktigt seg stary, efter frukosten låg vi å slummra på sängen framför tv:n. Vi kom iväg ca 13 och då satte vi oss på en buss till Camden Market, vart inte superimponerad direkt. Som en vanlig marknad med repriser i vart 4:e bås ungefär, luktade dessutom lite som i Amsterdam, om ni förstår vad jag menar ;)
Sen vart det dyra gator och Harrods. På Harvey Nichols var det två manliga expediter spm tittade snett på oss (troligtvis mig eftersom jag har mina knallrosa gympaskor till svart klänning) och stod och mimade, men de slutade när de märkte att jag upptäckt dem! Idioter!
Sen åt vi en väldigt god middag och nu ska vi relaxa lite på spaet på hotellet :)

//Linda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: